Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line | PANO/SCHUIFDAK | KEYLESS | IQ-LIGHT | APPLE CARPLAY |
€ 28.750,-
Bouwjaar | 14-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-238-SJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-238-SJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Grijs/Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De Volkswagen Golf is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. Geen gemiddelde auto, dit. De R-Line styling maakt er een opvallend geheel van. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Als u blij wordt van licht en ruimte dan zult u zeker genieten van het elektrisch bediende panoramadak. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Deze auto is voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, parkeersensoren achter en regensensor.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Volkswagen in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Dat de auto steeds meer tak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.