Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line

€ 31.950,-

Bouwjaar 02-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.445 km
Deuren 5
Kenteken K-451-XX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 02-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.445 km
Deuren 5
Kenteken K-451-XX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Deluxe Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Centurionbaan 60-01
Postcode 3769 AV
Plaats Soesterberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42999523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deluxeautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Nieuw Bij Deluxe Automotive!

Deze Geweldige Volkswagen Golf 8 1.5 eTsi R line uit 2021 met een kilometerstand van 79445 km is Dealer onderhouden en verkeerd in complete Nieuwstaat!! Uitgevoerd in de Dikke Kleur van Volkswagen Moonstone Grey! Daarnaast beschikt deze Golf over bijna het hele boekje aan opties! zoals... Panoramadak, R line Interieur en Exterieur, Blindspot Sensoren, Vol Led Koplampen, Draadloze Laadfunctie, Ambiance Interieur Verlichting, Achteruitrijcamera, Automatisch Inparkeren, 18 Inch SportVelgen, Lane Assist, Front Assist, Discover Pro Navigatie Systeem, Active Info (Virtual Cockpit), Keyless Go/Entry en nog veel VEEL meer !!

Deze auto is Schadevrij! En is Compleet Dealer Onderhouden!

Financiering en inruil mogelijk,

Voorkom teleurstelling en bel even van te voren voor een afspraak!!

De prijs van de auto betreft een meeneemprijs

Internet meeneemprijs €31.950,-
Prijs op basis van inruil/garantie €32.950,-

Bezoek ook onze website!
Www.deluxeautomotive.nl

= Bedrijfsinformatie =

Volg ons ook op Instagram!!

deluxe_automotive.nl

Dan bent u altijd op de hoogte van onze huidige voorraad!

Bij Deluxe Automotive staat kwaliteit voorop! Al onze auto's worden ook met grote zorgvuldigheid ingekocht met complete onderhoudshistorie en ZONDER schade. Daarnaast kopen wij onze voertuigen ook uitsluitend in bij Merk Dealers zoals bijvoorbeeld Audi, Volkswagen etc.. of hele grote autobedrijven in Duitsland. Ziet u een mooie auto in onze voorraad neem dan gerust contact op met ons en plan een afspraak in voor een bezichtiging en/of proefrit. Wij verwelkomen u graag op onze nieuwe bedrijfslocatie in Soesterberg! De koffie staat klaar!!

Onze advertenties zijn met alle zorg en aandacht samengesteld. Wij staan echter niet garant voor eventuele onjuistheden over uitrusting specificaties en/of getoonde opties

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie