Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line | IQ-light| Sfeer| Dealer onderhouden|

€ 28.995,-

Bouwjaar 06-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.072 km
Deuren 5
Kenteken N-203-LR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line | IQ-light| Sfeer| Dealer onderhouden|


€ 28.995,-

Algemeen

Bouwjaar 06-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.072 km
Deuren 5
Kenteken N-203-LR Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 2 mm; Bandenprofiel rechts: 2 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Fabric
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie

Overige informatie
Rookvrij: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. De R-Line styling geeft deze Volkswagen Golf een aantrekkelijke meerwaarde en rijden wordt een feestje! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Zuiniger, schoner en stiller: dat zijn de voordelen van de hybride motor in deze Volkswagen Golf. De slimme combi van brandstof- en elektromotor is goed voor het milieu én de portemonnee! Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere fu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie