Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1 bj.2010 Airco|Navi|LEES TEKST

€ 2.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 128.321 km
Deuren 5
Kenteken 9-VJX-63
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1 bj.2010 Airco|Navi|LEES TEKST


€ 2.500,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 128.321 km
Deuren 5
Kenteken 9-VJX-63
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf M. Massop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 2
Postcode 3762 ER
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6013354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.massop.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

LET OP CILINDERKOP MOET VERVANGEN WORDEN! 1 VERSTUIVER IS AFGEBROKEN EN DE ANDERE 3 VASTGEROEST! MOTOR LIEP GOED VOORDAT ER AAN GESLEUTELD WERD. OPHALEN MET TRAILER.

Prijs is excl BTW. Een Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1. Onder andere voorzien met een bijrijdersbank, imperiaal, parkeersensoren, trekhaak, radio cd speler, airconditioning, navigatie, cruise control, trekhaak Onderhoudsboekjes aanwezig. Uiteraard adverteren wij met het juiste bouwjaar en kilometerstanden. Nationale Auto Pas aanwezig. Eventuele inruil is mogelijk. Een telefoontje werkt het snelst 035-6013354 of 06-29082480. 06-29082480 is altijd bereikbaar! ZIE ONZE WEBSITE VOOR MEERDERE OCCASIONS!!!! Bel 035-6013354 of 06-29082480 voor een afspraak!

Al onze auto`s worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.

Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.
Op al onze auto`s is een aankoop keuring toegestaan.


Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie