Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 NAP/MARGE

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 204.548 km
Deuren 5
Kenteken 9-VDN-37
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 NAP/MARGE


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 204.548 km
Deuren 5
Kenteken 9-VDN-37
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Oudewater
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Linschoterzandweg 53
Postcode 3425 EN
Plaats Snelrewaard
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfoudewater.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal

Te koop,een zeer nette en goed onderhouden Renault Trafic 2.0 DCI T27 L1H1 E4 van bouwjaar 2009 wit van kleur.De kilometerstand van de Renault Trafic is 204.548 km Originele Kilometers met Nationale Auto Pas-en onderhoudsboekjes en factuurs aanwezig. Onlangs vervangen : 4 nieuwe banden en koppelingset. APK gekeurd t/m 10-07-2021 ( word afgeleverd met nieuwe Apk). De Renault is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Bekerhouders / Boordcomputer / Elektrische Pakket ( Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling) / Stuurbekrachtiging & een Trekhaak. De bus ziet er zeer goed uit zowel van binnen als van buiten. Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%.Inruil mogelijk tegen handelsprijzen. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 / 06-42020663 Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit. Wij kunnen helpen met export-documenten! We can help with export-documents! Wir können mit dem Export Dokumenten helfen! Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych! My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov! Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie