Bouwjaar | 28-07-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 179.646 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-VJJ-91 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 179.646 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-VJJ-91 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
Te koop,een zeer goed rijdende Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 van bouwjaar 2010 wit van kleur.De kilometerstand van de Renault Trafic is 179464km (Originele Kilometers met Nationale Auto Pas).De Renault Trafic is Apk gekeurd tot er met 10-12-2020.De Renault Trafic ziet eruit als nieuw geen schades,krassen of gebreken.De Renault Trafic ook voorzien van o.a: ABS/ Airco/ Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Bekerhouders / Boordcomputer/Elektrische Pakket (Centrale Deurvergrendeling + Elektrische Ramen en spiegels)/imperial/2 gesertiviseerde sloten/ Stuurbekrachtiging & Trekhaak.De Renault Trafic ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten.Rijdt,stuurt en schakelt werkelijk perfect.Motorisch + Technisch 100%. Inruil mogelijk.Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 of 06-42020663 Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit. WIJ ZIJN ZONDAG OPEN VAN 10:00 TOT 19:00 ! NA 19:00 OP AFSPRAAK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!