Renault Trafic 2.0 DCI L2H1 E4 2010 Nette Bus/

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 221.888 km
Deuren 5
Kenteken 1-VHH-74
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 DCI L2H1 E4 2010 Nette Bus/


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 221.888 km
Deuren 5
Kenteken 1-VHH-74
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Oudewater
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Linschoterzandweg 53
Postcode 3425 EN
Plaats Snelrewaard
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfoudewater.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

VERKOCHT! VERKAUFT! SOLD!

Te koop een zeer nette goed onderhouden Renault Trafic 2.0 DCI T29 L2H1 2010 Zwart. 221. 888 km Originele Kilometers met Nationale Auto Pas-Check + 2-Sleutels. Nieuwe APK bij aflevering! De Renault Trafic is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Airconditioning / Bekerhouders / Elektrische Pakket ( Elektrkische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling ) / Metalic Lak / Stuurbekrachtiging & Trekhaak. De bus ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten. Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%. Inruil mogelijk. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 of 06-42020663

Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit.

WIJ ZIJN ZONDAG OPEN VAN 10:00 TOT 19:00 !
NA 19:00 OP AFSPRAAK.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie