Volkswagen Golf Variant 1.5T DSG 3X R-LINE PANO/ACC/VIRTUAL/KEYLESS/DYNAUDIO/FULL
€ 19.996,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-535-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5T DSG 3X R-LINE PANO/ACC/VIRTUAL/KEYLESS/DYNAUDIO/FULL
€ 19.996,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-535-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kesteloo Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Autoweg 36 |
Postcode | 3911 TK |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kestelooautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof Carbon Flag/ArtVelours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Nieuw in voorraad, PRACHTIGE VW Golf Variant 1.5 TSI met DSG-7 automaat in de kleur White Silver.
Betreft een unieke 3 maal R-line uitvoering, dat wil zeggen: exterieur, interieur en het R-line sportonderstel.
Tevens een origineel Nederlands geleverde auto met Logische NAP. 100% VW-dealer Wealer onderhouden (aantoonbaar).
Laatste onderhoudsbeurt was op 17 Mei 2023 bij diezelfde VW-dealer. Deze auto rijd en schakelt als nieuw en is uiteraard vrij van storingen. Reserveren is mogelijk door simpelweg een aanbetaling te doen via onze website. Daar kunt u eenvoudig op de Ideal-aanbetalingslink klikken. Trekhaakmontage is mogelijk tegen zeer scherpe prijzen via trekhaakcentrum punt nl. Onze prijs is inclusief BTW en BPM.
Af-fabriek optielijst:
72303 Accu 59 Ah J0S
70408 Achteras: Multistuurassen 0N4
39804 Achteruitrijcamera (Rear View) KA1
25516 Active Infodisplay (Instrumentendisplay digitaal) 9S8
14805 Antenne-diversiteit 8ZQ
24151 Audiosysteem Composition Media (Touchscreen, Radio/CD-speler, MP3, Bluetooth)
> 24209 - Audiosysteem: CD-speler
> 24613 - Luidspreker (8)
> 25025 - Multimedia-interface USB (iPhone / iPod) met AUX-IN
> 25039 - Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon
24209 Audiosysteem: CD-speler
18594 Automatische koplampactivering (ALS) met Leaving Home / Guide-me-home verlichting 8K3
61906 Banden 225/45 R17 ..W H6L
22202 Beglazing achter verduisterd (65 %) 4KF
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief 7W2
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
25039 Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon 9ZX
15002 Buitenspiegel electr. inklapbaar 6XQ
15309 Buitenspiegel electr. verstelbaar, met Memory 6XQ
21411 Bumper R-Line 2JX
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NW
38004 Diefstalalarmsysteem met Interieurbewaking
> 38203 - Safebeveiliging
20215 Drempelverbreding R-Line
74308 Dynamo 180 A 8GV
77273 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d-TEMP 7CP
13106 Instaplijsten (Roestvrij staal)
26269 Interieurinrichting: Decordelen Dark Diamond Flag 5TE
78062 Klimaatzone: Geen hittela
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.