Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line FULL ACC NaviPro Pano Harman

n.o.t.k.

Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.747 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line FULL ACC NaviPro Pano Harman


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.747 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autospot
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zonnebaan 20A
Postcode 3542 EE
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website deautospot.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4284 x 1789 x 1456 cm
Wielbasis: 2.636 cm
Inhoud laadruimte: 381/1.237 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieurkleur: darkGray

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: B

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Nieuw! Volkswagen Golf 8 1.5 eTsi R-Line 150 Pk DSG7 12-2020 met slechts 20 Dkm Mondstein Grijs Metallic Dealer Onderhouden Opties: R-Line Int/Ext Pakket IQ Light Led Matrix Koplampen Midden Grill met LED Verlichting Navigatie Discover Pro Keyless Go/Entry Spiegels Elektrisch Verstelbaar DCC Sportonderstel Instelbaar Elektrisch Parkassist Parkpilot Automatisch Inparkeren Stoelverwarming Panoramadak Lane Assist ACC Cruise Control Front Assist Harman Kardon Geluidsinstallatie + Subwoofer Dynamische V+A Lampen (zandlopers) Schakel Flippers Elektrische Ramen Sfeer Verlichting Int Kuipstoelen Leder/Alcantara Airco 3 Zone Digitale Cockpit Achteruitrijcamera Alarm Klasse 3 Interieurbeveiliging Verkeersborden Herkenning DAB Radio Apple Carplay Stuurverwarming Led Achterlichten Bluetooth Telefoon Draadloos Opladen 18 Inch Bergamo Velgen

Auto verkeert in nieuwstaat, Dealer onderhouden, Afkomstig van 1e eigenaar, Ingekocht bij VW AG, Originele km-stand, Geen schade verleden, Alle keuringen toegestaan,

Financiering en inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.

Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Utrecht . Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.

Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.
Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.

Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie