Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 AKRAPOVIC VOL

€ 47.999,- incl. BTW

Bouwjaar 01-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.164 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 AKRAPOVIC VOL


€ 47.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.164 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Berg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kwikstaartlaan 30A
Postcode 3704 GS
Plaats Zeist
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54332153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenbergautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 8 GTI CLUBSPORT 2.0 TSI 300PK DSG NAVI Virtual Cockpit PRO SFEERVERLICHTING HARMAN NURBURG IQ LIGHT AKRAPOVIC VOL

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 AKRAPOVIC VOL


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 22164 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Deep Black Pareleffect
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: GTI Interieur
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 1351 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding

Milieu

- Start/stop systeem

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Centrale airbag voor
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Full-LED koplampen
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless entry/start
- Keyless start
- Kruisend verkeer detectie
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sfeerverlichting
- Uitwijk assistent
- Variabele stuuroverbrenging
- Vervolgbotsing preventie
-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie