Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI 245pk FULL Pano NaviPro Harman Kardon

n.o.t.k.

Bouwjaar 2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.724 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI 245pk FULL Pano NaviPro Harman Kardon


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.724 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autospot
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zonnebaan 20A
Postcode 3542 EE
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website deautospot.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4287 x 1789 x 1478 cm
Wielbasis: 2.627 cm
Inhoud laadruimte: 381/1.237 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: black, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Sublieme en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf 8 GTI 2.0 TSI 245pk DSG Automaat! in de meest luxe uitvoering van bouwjaar 2020/10. Rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar. Deze Golf 8 GTI is extra bijzonder vanwege de Volle Opties.

Voertuig beschikt dankzij de rijke Performance uitvoering vrijwel over alle opties waaronder:

Nieuw! Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI 245 Pk DSG7 22-10-2020 met slechts 8724 km Pure Wit Dealer Onderhouden: DSG automaat|Harman Kardon Geluidsinstallatie | Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|QI LED Plus koplampverlichting|LED dagrijverlichting|LED mistlampen|Dynamic Light Assist / Grootlichtassist|Dynamische 3D knipperlichten voor- & achterzijde|GTI kuipstoelen + Clark Velours/Stoffen bekleding|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Lane Assist|Side Assist / Dodehoeksensor|Front Assist|Emergency Assist|ACC / Adaptieve Cruise Control|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Pro|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|QI inductief / draadloos opladen smartphone|VW Soundsysteem|Voice Control|19inch LM Adelaide GTI velgen|DCC / Dynamic Chassis Control|Driving Profiles - Rijprofielinstellingen|Instelbaar sportonderstel|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks GTI sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Keyless GO|Zwarte hemelbekleding|Automatisch dimmende binnenspiegel|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|Interieur Sfeerverlichting Premium|Zwarte raamomlijsting|Aluminium sportpedalen|Privacy Glass|Alarmsysteem fabrieksaf.

Auto verkeert in nieuwstaat, Dealer onderhouden, Afkomstig van 1e eigenaar, Ingekocht bij VW AG, Originele km-stand, Geen schade verleden, Alle keuringen toegestaan, Fabrieksgarantie tot 10-2022 of 100.000 km Wij adverteren met 2021 om gevonden te worden niet te misleiden eerste toelating 22-10-2020- BTW AUTO

Wat maakt deze auto zeer bijzonder?
Dealer onderhouden
Bijzonder veel opties
Meest lu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie