Volkswagen Golf 1.6 FSI Airco Automaat 5Drs KOOPJE

€ 3.440,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 241.790 km
Deuren 5
Kenteken 02-SX-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Airco Automaat 5Drs KOOPJE


€ 3.440,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 241.790 km
Deuren 5
Kenteken 02-SX-RN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Okkerman Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Lindenlaan 29
Postcode 3471 CV
Plaats Kamerik
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10633037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.okkermanautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2006 - feb 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 189 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.233 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Historie
Aantal eigenaren: 7

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Goed rijdende Volkswagen Golf welke voorzien is van onder andere; Airconditioning, Elektrisch Luxe Pakket, Audio Systeem, etc etc. De Volkswagen heeft een keurig net onderhoudsverleden, zo is de Volkswagen onlangs voorzien van een nieuwe Distributie set. De hemel bekleding is door de jaren heen wat gaan hangen. De kilometerstand wordt gegarandeerd door middel van de Nationale Auto Pas. Geen afleverkosten.

= Bedrijfsinformatie =

Okkerman auto's is een jong dynamisch bedrijf met lage kosten, zodat U bij ons altijd een scherpe deal kunt maken. Verder doet u er verstandig aan, om alvorens u een auto komt bekijken even contact op te nemen voor een afspraak! Dit I.V.M de snelle roulatie in de bedrijfsvoorraad! Helaas is het niet mogelijk een auto te reserveren zonder aanbetaling.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie