Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Business / Aut / Navi / Cruise / Pano / Leer / Xenon

€ 7.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-12-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 164.000 km
Deuren 3
Kenteken X-630-RL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Business / Aut / Navi / Cruise / Pano / Leer / Xenon


€ 7.499,-

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 164.000 km
Deuren 3
Kenteken X-630-RL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosgebruikt Mijdrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 46
Postcode 3641 RR
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosgebruikt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Van de kleinste stadsauto tot de grootste suv, elke Volkswagen is stijlvol, vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Wanneer u kennismaakt met deze GOLF ziet u dat overal terug. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Door het elektrisch bediende glazen panorama dak is het in deze auto altijd en beetje zomer. Maar dat prettige gevoel kan ook komen door het lederen interieur. Misschien wel door de combi. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen GOLF voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen voor.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het cd-wisselaar ook online beluisteren via bluetooth. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Natuurlijk is deze Volkswagen GOLF voorzien van cruise control. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Als u meer wilt weten over deze Volkswagen, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?Autosgebruikt Mijdrecht staat voor 7 jaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie