Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.675 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 15.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.675 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungTimersHolland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovenkamp 8A |
Postcode | 1391 LA |
Plaats | Abcoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22816111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimersholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 1.675 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Let op: Kilometerstand is in mijlen. Zeldzame Saab 9-3 Cabrio Aero met krachtige 2.8 V6 Turbo motor. Voorzien van luxe opties zoals navigatie, multimediasysteem, lederen bekleding, xenon, climate control, cruise control en xenon. Carrosserie en interieur zijn in zeer nette conditie. Kilometerstand is gegarandeerd en aantoonbaar met complete onderhoudshistorie, carfax rapport en carvertical rapport. Dit betreft een Youngtimer met lage bijtelling en is daardoor fiscaal zeer aantrekkelijk voor ondernemers en ZZP'ers. Tevens is dit een zeer waardevaste investering door zijn zeldzaamheid, het feit dat dit de laatste Saab Cabriolet is en omdat dit de grootste motor is die geleverd is in de 9-3 Aero. Dit wordt dus met recht een collectors item.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil is mogelijk.
Bezichtigingen en proefritten ALLEEN op afspraak, bel 0622816111. Bij geen gehoor: 0654102919
Elke dag bereikbaar van 08.00 uur tot 21.00 uur. (ook in het weekend)
AUTO-IMPORT:
Bent u op zoek naar een oldtimer, youngtimer, jonge gebruikte of nieuwe auto uit het buitenland. Wij leveren alle auto's op aanvraag. Transport, invoeren, keuring en nederlands kenteken wordt door ons geregeld. Voor meer informatie en/of een afspraak, bel 06-54102919.
Voor evt. afwijkingen in deze advertentie zijn wij niet verantwoordelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.