Bouwjaar | 31-03-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.552 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-TVX-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.552 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-TVX-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Jan Smeeing |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birkstraat 30 |
Postcode | 3768 HH |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25275476 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jansmeeing.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat voor: 205/55 R16
Bandenmaat achter: 205/22 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 236 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 14,2 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Nette Saab 9-3 met zeer veel opties.
Kap werkt niet goed
APK 29-12-2024
= Bedrijfsinformatie =
Bij Handelsonderneming Jan Smeeing in Soest heeft u altijd keus uit +/- 25 occasions, youngtimers, oldtimers en decoratieve klassiekers tot EUR. 7000,-
Omdat wij veelal bij vaste leveranciers inkopen, kunnen wij u altijd kwalitatief goede occasions leveren voor een scherpe prijs.
Inruilen is mogelijk!
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
Voor een bezichtiging kunt u het beste bellen op 0625275476.
Op email wordt niet altijd gereageerd
Zelf geen mogelijkheid om uw oldtimer naar zijn nieuwe adres te transporteren? Wij doen het graag voor u. Vraag naar de mogelijkheden.
www.jansmeeing.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.