vorige 1 van 2.181 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi L3 EUVI

€ 33.445,-

Bouwjaar 05-10-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 35.035 km
Deuren 2
Kenteken VS-F9-4J
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3 EUVI


€ 33.445,-

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 35.035 km
Deuren 2
Kenteken VS-F9-4J
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam James Auto Service Mijdrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterlandweg 22A
Postcode 3641 PW
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 593575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jamesmijdrecht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Prijzen zijn exclusief BTW. Mooie en complete Renault Master T35 2.3 DCi 145 L3 bakwagen met Hollandia Laadklep, Airconditioning, Cruise control, Bluetooth, 3 zitplaatsen, Elektrisch bedienbare ramen en spiegels.

James Auto&Service Mijdrecht is BOVAG-lid en RDW erkend. Al onze auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas. Inruil is uiteraard mogelijk, ook helpen wij u graag verder met een passende financiering en/of verzekering.
U kunt onze occasions vinden op onze website: www.jamesmijdrecht.nl

Onze full-serviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie tot 20.000km, 1 jaar APK, Onderhoudsbeurt, halve tank brandstof en schoonmaakbeurt voor deze auto bedraagt € 34635,-.
Ook bieden wij de mogelijkheid te kiezen voor 6 maanden James-garantie.


Afleverpakket Full Service pakket (optioneel meer prijs : € 795,00)

Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie