Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 118.896 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 118.896 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Hoek AutoService |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsondreef 39 |
Postcode | 3565 AV |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehoekautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master bestel T35 2.3 dCi 165 L4H2 KOEL-VRIES WAGEN
- Kenteken: VZL-86-B
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 19-02-2024
- Tellerstand: 118896 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 120.00 kW / 163pk
- Ledig gewicht: 2939 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 685 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 180 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 257 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- DAB
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
KOEL VRIES AUTO
MAXI UITVOERING
Flauwe deukjes rechterzijde, zie fotos
INRUIL IS MOGELIJK
De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com
www.dehoekautoservice.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!