Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-262-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-262-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Nieuwegein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veluwehaven 2 |
Postcode | 3433 PW |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 49 kW (67 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!
De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! Deze Renault Captur is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd zoor zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Volumeknoppen, zenderschakelen, muten... U doet alles met de audiobediening op het stuur. Veilig en gemakkelijk. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En bij het parkeren zijn het de parkeersensoren achter die voorkomen dat u andere voertuigen raakt. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Deze Renault is voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg beg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.