Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-683-PT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.879 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-683-PT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kuik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Radonweg 16E |
Postcode | 3812 RL |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4795194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkuik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
HET BETREFT HIER OM EEN IN NIEUW STAAT RENAULT CAPTUR 1.3 AUTOMAAT LAGE KILOMETERSTAND HYBRIDE/BENZINE HOEFT NIET TE WORDEN OPGELADEN AUTO ACCU LAAD ZELF OP ZEER MOOIE KLEUR DONKERBLAUW MET ZILVERGRIJS DAK EN SPIEGELS LICHTMETALEN VELGEN CENTRALE DEURVERGRENDELING OP AFSTAND ELECTRISCHE RAMEN EN SPIEGELS TREKHAAK STOELVERWARMING CRUISE CONTROL NAVIGATIE ACHTERRUITRIJCAMERA PDC LED VERLICHTING BLUE TOOTHT DAB RADIO
AUTO ZIT BOMVOL KOM LANGS OM DEZE MOOIE AUTO TE ZIEN EN EVT PROEFRIT TE MAKEN KOFFIE STAAT KLAAR.
= Bedrijfsinformatie =
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGS KOSTEN AUTO,S ZIJN GEPOETS
EN NAGEKEKEN EVT INRUIL VAN U EIGEN AUTO IS UITERAAD OOK MOGELIJK.
MVG AUTOBEDRIJF KUIK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.