Bouwjaar | 10-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-257-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-257-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.600 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri & Herman Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamseweg 151 |
Postcode | 3812 RR |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4224410 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henriherman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Interieur: Grijs Stof/Leder, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: SPOTiCAR Advanced (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Henri & Herman Advanced ICE Personenauto's (inbegrepen à € 895):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
- Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
- APK minimaal 12 maanden geldig
- Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
- 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
- Waxoyl pantser lakbehandeling
- Minimaal een halfvolle tank brandstof
- Safetypakket met hesjes, gevarendriehoek en verbanddoos
- Gratis vervangend vervoer bij garantiereparaties van meer dan 24 uur
Dit afleverpakket bevat: SPOTiCAR Advanced (12 maanden); BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Henri & Herman Justlease Garantie (zonder meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.