Bouwjaar | 2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 375.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-RVV-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 375.044 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-RVV-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spaan auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 8 |
Postcode | 3433 PR |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48339198 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spaanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
'Volvo for life', zeggen de Zweedse makers. En dat geldt dus ook voor dit exemplaar. Volvo-rijders behoren tot de meest merktrouwe liefhebbers, en dat is niet voor niks. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
De standkachel verwarmt het interieur voor. Dat betekent meer comfort voor u en minder slijtage voor de auto. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoor! Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Ook navigatiesysteem, electronic climate control, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende spiegels, lederen stuur en boordcomputer zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Volvo XC70 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
Zeer goed rijdende XC70 D5
Klaar voor aflevering APK gekeurd t/m 27-10-2024
U bent van harte welkom in onze showroom aan de Ambachtsweg 8, 3433 PR in Nieuwegein. Wij vinden het prettig als u even belt of de auto nog beschikbaar is. Onze prijzen zijn vaste meeneem prijzen. Garantie is in vele gevallen bespreekbaar tegen meerprijs.
Tel 06-48339198
Of Info@spaanauto.nl
WWW.SPAANAUTO.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.