Volvo XC60 2.0t Momentum/panoramadak/

€ 12.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.854 km
Deuren 5
Kenteken 78-LPX-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Volvo XC60 2.0t Momentum/panoramadak/


€ 12.995,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.854 km
Deuren 5
Kenteken 78-LPX-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.610 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Volvo XC60 komt uit 2010, werd geleverd van 01-01-2010 tot 15-05-2011 en kostte toen € 63.410,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 149 kW (203 PK) en een cilinderinhoud van 1999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 1610 kg. De APK is geldig tot 25-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 278,58 per kwartaal.

Met een auto als deze Volvo XC60 komt u absoluut goed voor de dag. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Ruimte? Ja hoor! Open maar eens de elektrisch bedienbare achterklep en check de bagageruimte; stap daarna in om het weidse gevoel te ervaren dat het elektrisch bediende glazen panorama dak u bezorgt. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen en extra getint glas.

Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Deze Volvo XC60 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volvo heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Ook navigatiesysteem, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het risico van een kop-sta

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie