Bouwjaar | 14-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-SJH-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-SJH-52 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haak & Jansen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reijerscop 9 |
Postcode | 3481 LD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haakenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 158 kW (215 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 275 - € 294 per kwartaal
Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Volvo V60. De aandrijving wordt verzorgd door een vijfcilinder motor en een automatische transmissie. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd Deze Volvo V60 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Qua licht en ruimtelijk gevoel zit het helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.
Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
In de Volvo V60 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
KM-stand: 239.5
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.