Bouwjaar | 20-02-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.647 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-NT-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.401 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 381.647 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-NT-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.401 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E J Lagerweij Cothen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Watertorenweg 2 |
Postcode | 3945 PM |
Plaats | Cothen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23036361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ejlagerweij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 141 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.525 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
De APK is tot Maart 2025. Technisch prima auto. Wii hopen dat u interesse hebt in deze auto. Indien u deze auto wilt komen bezichtigen, of heeft u vragen, graag ons even bellen of appen, want wij zijn niet altijd aanwezig. U kunt ons bellen of appen op 06-23036361. Graag tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S60 | Verantwoordelijkheid nemen
Sedans? Die zijn moeilijk te verkopen in West-Europa. Op één uitzondering na: als er een pretentieus logo op de neus staat, dan zijn ze juist heel geliefd. Volvo behoort niet tot de merken waarvan alles verkoopt, zolang het logo er maar op staat. Toch denkt Volvo een manier te hebben gevonden om de S60 tot een onderscheidende auto te maken.
Bij de Volvo S60 draait het niet om indruk maken op anderen, maar op zelf genieten. Daarom staan comfort en veiligheid centraal. De vormgeving is ingetogen Scandinavisch.
Plus
- beschaafde uitstraling
- veel aandacht voor (actieve) veiligheid
- prima rijeigenschappen
Min
- hoog verbruik T5-motor
- DAB+ tuner niet standaard
Conclusie
Imago is vaak een kwestie van cijfers, specificaties en "bling bling". Volvo heeft een nieuwe insteek gevonden: veiligheid en verantwoordelijkheid tot begeerlijke zaken maken. Dat doet het merk door zaken waar te maken die anderen vooralsnog alleen beloven. Zo levert Volvo de S60 niet meer met dieselmotoren, is de topsnelheid beperkt en wordt de auto geproduceerd waar de vraag het grootst. Het motorvermogen en de uitstekende wegligging worden ingezet om het comfort en de veiligheid te dienen, niet om uit te dagen tot sportief rijden. Niet alleen het topmodel, maar Iedere Volvo is voorzien van alle veiligheidsvoorzieningen die het merk in huis heeft.
Daarmee is de S60 een verstandige, maar nog steeds geen begeerlijke auto. Deze proefrit wijst anders uit: in de praktijk is de S60 een auto die keer op keer bewijst dat Volvo de juiste keuzes heeft gemaakt. De nadruk ligt op zaken die daadwerkelijk zinvol zijn, niet op zaken die indruk maken op anderen.