Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.740 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-SRR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.740 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-SRR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 225 |
Postcode | 3921 AG |
Plaats | Elst Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 470882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 178 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn regelmatig onderweg om zorg te dragen voor nieuwe aanvoer van onze voorraad occasions. Bel even voor het maken van een afspraak, dan zorgen wij ervoor dat de auto klaarstaat voor uw proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.