Volkswagen Phaeton 4motion 3.0 TDI 5p. NAP, facelift, Stand kachel
€ 14.950,-
Bouwjaar | 05-11-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.992 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JX-396-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.992 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JX-396-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Teskautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nicolaas Beetslaan 66A |
Postcode | 3705 SX |
Plaats | Zeist |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42801070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.teskautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2010 - dec 2013
Modelcode: 3D2
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 515 x 190 x 145 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.133 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 630 - € 677 per kwartaal
Vorm, constructie, prestaties en techniek... Duitse auto?s behoren tot de beste van de wereld, en dat is niet voor niks. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Phaeton Lang 4Motion. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Wel eens luchtvering ervaren? Deze auto biedt elke keer een rimpelloze rit. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze auto. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Koude handen? Da?s voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrische zonnerollo voor de achterruit, adaptief dempingsysteem, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Van een paar vegen bij motregen tot maximale stand bij noodweer: de regensensor reageert zelfstandig en direct. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Phaeton Lang 4Motion is hij uitgerust met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Phaeton | Incognito
Succes is soms minder aantrekkelijk dan het lijkt. Wie eenmaal een fortuin heeft opgebouwd, wordt geconfronteerd met onaangename zaken als afgunst en jaloezie. In zekere zin is dat waar de Volkswagen Phaeton het bestaansrecht aan ontleent: dit is een buitengewoon luxueuze auto waar niemand aanstoot aan neemt. De buitenstaander denkt dat het een chique uitvoering van de Passat is, de stille genieter achter het stuur weet wel beter. En nu valt er nog meer te genieten, want de Phaeton onderging een facelift.
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. De uitrusting is modern, maar de verfijning ontbreekt. De nieuwe dieselmotor is beter, maar niet zuinig. Blijft onopvallend en beschaafd.
Plus
- zeer comfortabel
- snel als het mag, zuinig als het moet
- onopvallend
Min
- niet zo geraffineerd als concurrentie
Conclusie
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. Daarom heeft Volkswagens directielimousine nu dezelfde moderne uitstraling als de nieuwste modellen. Ook de uitrusting is weer helemaal van deze tijd, met diverse assistenten die het werk van de chauffeur makkelijker en veiliger maken. Toch is wel degelijk merkbaar dat de Phaeton al sinds 2004 op de markt is. De integratie van de nieuwe elektronica is matig en ook ontbreekt het de Phaeton aan de verfijning die de concurrenten van recentere leeftijd wel bieden. De nieuwe dieselmotor is sterker en zuiniger geworden, maar is niet zo zuinig als die van de tegenstrevers.
Het sterkste punt van de Phaeton is echter gebleven: het is een Volkswagen. De meeste andere auto's in dit segment zijn te opvallend en lokken daarom negatieve reacties uit. De Volkswagen Phaeton heeft dezelfde degelijke nuchtere uitstraling als de andere modellen en trekt daarom geen aandacht, terwijl de inzittenden even zeer genieten als in andere limousines.