Volkswagen Passat 1.5 TSI Automaat ComfortLine Business
€ 23.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-340-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-340-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | James Auto Service Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterlandweg 22A |
Postcode | 3641 PW |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 593575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jamesmijdrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mooie en zeer complete Volkswagen Passat Variant 1.5 TSi Automaat ComfortLine Business met onder andere Elektrisch bedienbare ramen en spiegels, Automatisch Airconditioning, Cruise control, Digital dashboard, Navigatie, Bluetooth, Apple CarPlay / Android Auto, Metallic lak, Lichtmetalen wielen en Parkeersensoren.
James Auto & Service Mijdrecht is BOVAG-lid en RDW erkend. Al onze auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas. Inruil is uiteraard mogelijk, ook helpen wij u graag verder met een passende financiering en/of verzekering.
U kunt onze occasions vinden op onze website: www.jamesmijdrecht.nl
Onze full-serviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie tot 20.000km, 1 jaar APK, Onderhoudsbeurt, halve tank brandstof en schoonmaakbeurt voor deze auto bedraagt € 25.135,-.
Ook bieden wij de mogelijkheid te kiezen voor 6 maanden James-garantie.
Afleverpakket Full Service pakket (optioneel meer prijs : € 795,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.