Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 18/Virtual Cockpit/Leder-alcantara/IQ Light/Camera/PDC v+a/Park Assist/ERGO Comfort/Lane Assist
€ 26.950,-
Bouwjaar | 25-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.257 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-097-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 18/Virtual Cockpit/Leder-alcantara/IQ Light/Camera/PDC v+a/Park Assist/ERGO Comfort/Lane Assist
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.257 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-097-JN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mekenkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 19 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mekenkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Breedte: 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Titaanzwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Duitse auto?s. Spreekwoordelijk beroemd om techniek, kwaliteit en prestaties. Sommige dingen veranderen nou eenmaal niet. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Het is een hybride, daardoor is de auto zuinig met brandstof. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De comfortstoelen zorgen voor een optimale zithouding onderweg. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Een goede veiligheidsvoorziening is de spraakbediening en stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Deze Volkswagen Passat Variant is een complete auto anno nu, en dat merk je. Bijvoorbeeld door de aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Volkswagen Passat Variant een achteropkomend verkeer waarschuwing. Interval, normaal of high-speed? Bij iedere neerslag reageert de regensensor altijd op gepaste wijze! Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Met de elektronische sleutel in uw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.