Volkswagen Passat 1.4 TSI BlueMotion Ketting vervangen.

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.187 km
Deuren 4
Kenteken 38-TFB-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Passat 1.4 TSI BlueMotion Ketting vervangen.


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.187 km
Deuren 4
Kenteken 38-TFB-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Vianen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 19
Postcode 4131 NK
Plaats Vianen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28682827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumvianen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4874 x 1820 x 1490 cm
Wielbasis: 271 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

VAN TWEEDE EIGENAAR zeer nette VW PASSAT 1.4 TSI Comfortline BlueMotion uit het jaar 2012. APK 01-2025. Recent versnellingsbak, turbo en de distributieketting vervangen. Wordt geleverd met 2x originele sleutels. Sterke en zuinige 1.4 TSI 90 kW (122 PK) motor. Voorzien van o.a. Climate control, Parkeersensoren voor en achter. Verder rijdt en schakelt de auto zeer goed, kilometerstand is origineel aantoonbaar door middel van een Tellersrapport (NAP).

= Bedrijfsinformatie =

Autocentrum Vianen is een autobedrijf wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de in en verkoop van (jong) gebruikte auto's, waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit voorop staan. De auto's zijn grotendeels afkomstig van de eerste of tweede eigenaar.

Wilt u dat deze auto geleverd wordt met Garantie of nieuwe APK kijk op de website www.autocentrumvianen.nl voor de mogelijkheden (Afleveringspakketten). Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen. Graag zetten wij uw nieuwe auto kosteloos op uw naam. Graag en tot ziens bij Autocentrum Vianen.

Alle hybride auto's worden standaard met 3 maanden garantie geleverd.

Disclaimer
Wij besteden veel zorg aan onze website, maar de adverteerder is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid kun je contact opnemen met ons.

Opmerking:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo hebt u de garantie dat de kilometerstand juist is.

Wilt u per bank betalen, denk aan uw dag limiet. Graag verhogen minimaal 4 uur voordat u de auto komt ophalen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie