Volkswagen Golf VII 1.4 TSI Highline BlueMotion Tech Een zeer nette complete auto

€ 13.913,-

Bouwjaar 05-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.612 km
Deuren 5
Kenteken Z-132-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf VII 1.4 TSI Highline BlueMotion Tech Een zeer nette complete auto


€ 13.913,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.612 km
Deuren 5
Kenteken Z-132-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Londen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mauritslaan 2
Postcode 3454 XS
Plaats De Meern
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6666688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autolonden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG all in pakket (€ 589): *Nieuwe APK *Zolang u de auto in uw bezit heeft gratis APK *Totale reconditionering zowel binnen en buiten en machinale schoonmaak van het interieur *Jaar volledige BOVAG garantie *Te naam stellen auto
- Standaard pakket (zonder meerprijs): *incl.jaar wettelijke garantie *APK minimaal 1/2 jaar *Totale reconditionering zowel binnen en buiten en machinale schoonmaak van het interieur *BOVAG afleverbeurt *Te naam stellen auto

In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Volkswagen Golf VII altijd de controle. Deze auto komt uit 2013. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf VII in uitstekende conditie. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen zijn aan boord.

In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem met harde schijf. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De uitrusting van deze Volkswagen is met sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf VII is hij uitgerust met een reeks aan a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie