vorige 1 van 2.581 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI Comfortline Business/Origineel NL/ECC AIRCO/NAVIGATIE/EXPORT PRIJS PRIJS IS VAST ONLY EXPORT

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.643 km
Deuren 5
Kenteken 15-XK-SK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.9 TDI Comfortline Business/Origineel NL/ECC AIRCO/NAVIGATIE/EXPORT PRIJS PRIJS IS VAST ONLY EXPORT


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2007
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.643 km
Deuren 5
Kenteken 15-XK-SK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam H.O. van Middelaar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Kooihoek 36
Postcode 3751 LZ
Plaats Bunschoten-Spakenburg
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22559629 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hovanmiddelaar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een gespecialiseerd bedrijf wat zich al ruim 20 jaar bezig houdt met de in & verkoop van jong gebruikte auto`s met wekelijks wisselende voorraad. Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor nieuwe auto's van ieder merk. Tevens doen wij onderhoud en reparatie en APK keuring van alle merken. Al onze auto's boven de € 4.500.- kunnen worden afgeleverd met 6 / 12 of soms zelfs 24 maanden.

U krijgt ook het teller historie rapport van de Nationale Auto pas bij aankoop van een van onze auto's ,zodat u dan weet dat de kilometerstand correct is. Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie