Volkswagen Golf 1.6 TDI Edition BlueMotion 2014 NAP
€ 99,-
Bouwjaar | 19-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TPZ-85 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-TPZ-85 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Sam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlampijpstraat 133 |
Postcode | 3534 AR |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82280803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivesam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6 TDI Edition BlueMotion 2014 NAP
Zeer nette en zuinige VW Golf 1.6 TDI BlueMotion Bouwjaar 2014
Nationaal Auto Pas
Auto rijdt en schakelt perfect
Motorisch en technisch in orde
Zowel binnen,- als buitenkant zeer netjes
Climate controle
Cruise controle
Navigatie
Bluetooth
Start/stop systeem
Parkeersensoren voor/achter
Isofix
Altijd goed onderhouden
Distributieriem+ waterpomp vervangen bij 214000km
Recent een beurt gehad bij 251000km
Onderhoudsboekje aanwezig
2 sleutels
Apk tot 21-03-2025
Al onze auto's zijn schoongemaakt en worden rijklaar opgeleverd.
Inruil mogelijk! Voor een prijsopgave van uw auto graag foto's, en informatie sturen via email naar: info@automotivesam.nl of WhatsApp 06-82280803
7 dagen per week geopend op afspraak!
Voor een proefrit of afspraak? Neem contact op
Tel: 06-82280803
Voor vertrek graag bellen of het voertuig naar uw keuze nog aanwezig is, dit om teleurstelling te voorkomen.
Automotive Sam
Vlampijpstraat 133
3534 AR UTRECHT
Tel: 0682280803
E-mail: info@automotivesam.nl
Website: www.automotivesam.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.