Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Connected Series
€ 7.999,-
Bouwjaar | 22-08-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KF-205-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KF-205-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK OCCASIONS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 8 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38969041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkoccasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.312 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4680 x 1799 x 1515 cm
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
NETTE GOED RIJDENDE VOLKSWAGEN GOLF 7 VARIANT 1.6 TDI TE KOOP AANGEBODEN. DE AUTO RIJD EN SCHAKELT PERFECT ZOWEL MOTOR ALS AUTOMAAT 100% IN ORDE. HET GAAT HIER OM EEN MOOIE UITVOERING DIE RIJKELIJK IS UITGERUST MET LEUKE OPTIES :
AIRCO
PANORAMA DAK
DSG AUTOMAAT
ACHTERUIT RIJ CAMERA
PARKEER SENSOREN VOOR EN ACHTER
ETC
LET OP : EXPORT PRIJS EX BPM !!!!!!!!
VOOR MEER INFORMATIE OVER DE AUTO KUNT U GERUST BELLEN OF EEN BERICHT STUREN!!
LET OP: GEOPEND ALLEEN OP AFSPRAAK
EXPORT POSSIBLE
EXPORT MOGELIJK
Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk. BEPERKTE INRUIL
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.
I.v.m snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie BEL eerst om teleurstelling te voorkomen aub.
MK occasions is een RDW-erkend autobedrijf.
Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever-of rijklaar kosten in rekening
WIJ ZIJN OOK S'AVONDS EN IN HET WEEKEND GEOPEND OP AFSPRAAK.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welk aard dan ook.
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.