Volkswagen Golf 2.0 TSI 180kW GTI Blackstyle Pano/HUD/IQ.Light/HK/Keyless/Camera/DCC/Dode hoek/19 Estoril

€ 38.945,- incl. BTW

Bouwjaar 05-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.997 km
Deuren 5
Kenteken T-187-DJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 180kW GTI Blackstyle Pano/HUD/IQ.Light/HK/Keyless/Camera/DCC/Dode hoek/19 Estoril


€ 38.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.997 km
Deuren 5
Kenteken T-187-DJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam iAuto.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gelderlandhaven 2
Postcode 3433 PG
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.iauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Inhoud laadruimte: 381/1.237 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Leaseprijs: € 575 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Volledig dealer onderhouden. Felrode biezen, stoere honingraatgrille, verlaagde wielophanging, rode remklauwen, verchroomde dubbele uitlaat. Echt álles ademt GTI. Alles wat je van een klassieker verwacht, maar dan helemaal van nu. Denk hierbij aan de in het oog springende LED-verlichting, waaronder de brede lichtstrip aan de voorzijde en de spectaculaire LED-mistlampen in de honingraatgrille. Deze GTI is voorzien van bijna alle opties. Onder andere het originele elektrisch bedienbare panoramadak, het Black Style pakket, IQ.Light Matrix LED verlichting met dynamische knipperlichten voor en achter, Head-up display, Dynamic Chassis Control (adaptief onderstel), IQ.Light, Keyless entry/start, Harman Kardon geluidsinstallatie, een achteruitrijcamera, eletrisch inklapbare buitenspiegels met dodehoek sensor, Business-pakket Premium met Navigatie Discover Media, het Winterpakket met verwarmbare voorstoelen en een verwarmd stuur, Mobiele telefoon Interface Comfort met draadloze laadfunctie, adaptieve cruise control, Zijruiten achter en Achterruit verduisterd, virtual cockpit, zij airbags achter, parkeersensoren voor en achter met parkeerhulp, origineel alarmsysteem klasse 3 en de originele 19" Estoril lichtmetalen velgen. Deze auto wordt geleverd inclusief 12 maanden BOVAG garantie, zonder meerprijs.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie