Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI, Navigatie,19 Inch.L.M.Velgen,Achteruirijcamera,Climate control
€ 32.450,-
Bouwjaar | 28-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.320 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-091-DS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI, Navigatie,19 Inch.L.M.Velgen,Achteruirijcamera,Climate control
€ 32.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.320 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-091-DS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Burken |
Contactpersoon | Bertus van Burken |
Adres | Dorpsstraat 114 |
Postcode | 3927 BG |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanburken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Zeer nette Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI.
Deze auto heeft o.a. Navigatie, Achteruitrij camera, 19 Inch. L.M. Velgen, Cruise control,
Climate control, Apple Carplay, Adroid auto, Dimlcihten automatisch, Hillhold functie, Isofix,
Vermoeidheids herkenning, Voorstoelen verwarmd, Centr.deurvergrendeling op afstand,
Bandenspanningscontrole systeem, Start/stop systeem, ABS, ESP, Bots herkenning en activatie,
Achterbank neerklapbaar, Electr. ramen rondom, Parkeersensoren voor en achter en Verwarmd stuur.
Het mag dan misschien het meest verkochte merk van Europa zijn, 'gewoon' is een Volkswagen nooit. Kijk maar naar deze Golf. Met zijn doordachte techniek, geweldige bouwkwaliteit en fantastische rijeigenschappen is deze auto absoluut niet alledaags. Maar u kunt er wel heel goed iedere dag opnieuw van genieten. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! Deze Volkswagen Golf heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, zwarte hemelbekleding en extra getint glas.
Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. 'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. De Volkswagen is standaard voorzien van: navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst.
U geniet nog meer van het rijden met uw Volkswagen omdat u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.