Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline
€ 5.750,-
Bouwjaar | 21-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.541 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-JSX-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.541 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-JSX-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Car Sale |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenstraat 101 |
Postcode | 3431 CB |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47945859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekcarsale.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Garantiepakketten
Uniek Car Sale vertrouwt op goede service en betrouwbaarheid. Wij bieden daarom de mogelijkheid om uw aankoop uit te breiden met één van onze garantiepakketten.
Wij bieden de volgende pakketten:
Meeneempakket
Pakket A
Pakket B
Meeneempakket:
o Auto direct meenemen zoals gezien
Pakket A van € 299,- inclusief BTW:
De auto wordt geleverd met:
o 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak
o controleren vloeistoffen en eventueel op peil brengen
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o controleren remmen, indien nodig vervangen of repareren
o controleren multiriem, indien nodig vervangen of repareren
o controleren banden, indien nodig vervangen banden
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Pakket B van € 499,- inclusief BTW:
o 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
o vervangen olie
o vervangen oliefilter
o vervangen luchtfilter
o vervangen interieurfilter
o Auto poetsen
o 1 jaar APK
o Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.