Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline automaat,Airco,Start/stop systeem,Cruise control
€ 10.950,-
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XDF-51 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline automaat,Airco,Start/stop systeem,Cruise control
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XDF-51 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Burken |
Contactpersoon | Bertus van Burken |
Adres | Dorpsstraat 114 |
Postcode | 3927 BG |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanburken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zeer nette dealer onderhouden Volkswagen Golf automaat.
Dit is een originele Nederlandse auto van 2de eigenaar.
Deze auto heeft o.a. Centr.deurvergrendeling op afstand, Rondom electr.ramen,
Verwarmde buitenspiegels, Radio/cd-speler met USB en AUX aansluiting, Isofix,
Airco, Start/stop systeem, Bandenspanningscontrole systeem, Electronische handrem,
Hillhold functie, Leder stuurwiel, Bagage afdekscherm, Reservewiel, Midden armsteun en
In hoogte verstelbare voorstoelen en stuur.
Voor miljoenen bestuurders is er eigenlijk maar één merk: Volkswagen. Das Auto. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Verder is de Volkswagen uitgerust met: aluminium dakrailing, elektrische handrem, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. Ook verstelbaar stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Wij bieden u nu de mogelijkheid om direct online een proefrit in te plannen voor deze auto. Druk op de proefritknop en wij zetten de auto voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.