Volkswagen Golf 1.4 TSI Act Highline 103KW DSG Automaat

€ 13.000,-

Bouwjaar 01-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.056 km
Deuren 5
Kenteken SX-711-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Act Highline 103KW DSG Automaat


€ 13.000,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.056 km
Deuren 5
Kenteken SX-711-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Veenendaal
Contactpersoon Abdellatif El Henini
Adres Ravelijn 38
Postcode 3905 NV
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)6 - 87228718 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 87228718 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-veenendaal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Deze Volkswagen Golf komt uit 2014, werd geleverd van 01-10-2012 tot 30-06-2014 en kostte toen € 35.298,-. Deze Golf is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc en de kleur is zwart (deep black pearl).

De Golf heeft een topsnelheid van 212 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,7 liter per 100 km en hij weegt 1216 kg. De APK is geldig tot 01-11-2023 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 159,58 per kwartaal.

Overtuigd? Bel ons voor een afspraak!

U hoeft bij ons niet naar het postkantoor. Wij kunnen zelf uw
occasion, 7 dagen per week, 24 uur per dag op uw naam zetten! RDW erkend

Wij reageren uitsluitend op serieuze kopers.

Autobedrijf Veenendaal
Ravelijn 38
3905 NV Veenendaal
Tel.: +31687228718, +31 6 85 67 23 38
E-mail: info@autobedrijf-veenendaal.nl

Bel even van tevoren, om teleurstelling te voorkomen dat de auto eventueel verkocht of gereserveerd is. Bel voor dat u vertrekt. Wij zijn namelijk vaak onderweg om de voorraad bij te vullen.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08.00 - 20:00 uur!
's avonds en Zondag alleen op afspraak

Zie ook onze andere advertenties/ aanbod

Al onze voertuigen worden bij inkoop gecontroleerd op technische en optische toestand. Wij zorgen dat dit inzichtelijk is voor verkoop. Hierdoor hebben wij en u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden.

Natuurlijk gaat er niets boven eigen beleving! Daarom bieden wij doordeweeks, in de weekenden en eventueel in de avonduren op afspraak bezichtigingen en proefritten aan.
Wegens een snelle doorloop van voertuigen adviseren wij u te bellen voor vertrek.
Autobedrijf Veenendaal is gespecialiseerd in de in- en verkoop van betrouwbare occasions. Tevens bemiddelen wij u graag in de verkoop, aankoop of import van uw auto! Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autobedrijf Veenendaal niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fout(en) van welke aard dan ook. Voor de beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met Autobedrijf Veenendaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie