Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion / Navi / Cruise / Isofix / Station
€ 4.500,-
Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-TNF-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-TNF-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosgebruikt Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 46 |
Postcode | 3641 RR |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosgebruikt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Hij is efficiënt in het verbruik en bovendien comfortabel en ruim. Standaard is hij voorzien van een uitstekende wegligging en achter het stuur voelt u zich meteen thuis. Dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. Deze Golf Variant beschikt daardoor over alle kwaliteiten die u in uw nieuwe auto zoekt. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zevenversnellingsbak. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Het cd-wisselaar is gecombineerd met het navigatiesysteem en geeft u de keus om onderweg te luisteren wat u wilt. Route- en verkeersinfo, uw favoriete albums en radioprogramma's, podcasts, luisterboeken... zeg het maar. Deze auto heeft ook bluetooth aan boord. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Met lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.