Volkswagen Golf 1.0 TSI Join Edition|5Drs|Navi|Camera|Adaptief Cruise|DAB|Digi Dash|Stoel-en stuur verw.|Keyless|Apple/android Carplay
€ 16.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.925 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-436-KH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Join Edition|5Drs|Navi|Camera|Adaptief Cruise|DAB|Digi Dash|Stoel-en stuur verw.|Keyless|Apple/android Carplay
€ 16.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.925 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-436-KH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Montfoort |
Contactpersoon | W. van der Linden |
Adres | Vlasakker 7 |
Postcode | 3417 XT |
Plaats | Montfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 474100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemontfoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.0 TSI Join Edition|5Drs|Navi|Camera|Adaptief Cruise|DAB|Digi Dash|Stoel-en stuur verw.|Keyless|Apple/android Carplay
Volkswagen Golf 1.0 TSI Join Edition|5Drs|Navi|Camera|Adaptief Cruise|DAB|Digi Dash|Stoel-en stuur verw.|Keyless|Apple/android Carplay
- Kenteken: S-436-KH
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 27-03-2025
- Tellerstand: 94925 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DKR
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1145 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
Pakket: Comfort pakket
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
- Stuurwiel multifunctioneel
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achteruitrij Camera
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless Entry en Ride
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
Infotainment
- Boekjes compleet aanwezig.
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Android Carplay
- Apple Carplay
- Armsteun voor
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Stuur Verwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Degelijk, solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto?s nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker voor deze Volkswagen Golf. Veel auto, veel kwaliteit. Zoals het een echte Volkswagen b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.