Volkswagen Golf 7.5 1.5 TSI 150PK DSG Highline Business R / PANO /
€ 19.855,-
Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.839 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-527-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.839 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TD-527-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Dompzelaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Limiet 7 |
Postcode | 4131 NR |
Plaats | Vianen Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 370347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandompzelaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.238 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket B
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt
Kwaliteit komt nooit tekort in Duits vakmanschap, dat is te zien aan deze Volkswagen Golf 7.5 met zijn stijlvolle ontwerp en comfortabele interieur. De R-Line styling zorgt voor een kekke uitstraling van binnen en buiten. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf 7.5 duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Volkswagen bedient u ze vanaf het stuurwiel. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Ook is de Volkswagen uitgerust met: parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
In de Volkswagen Golf 7.5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rust
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.