Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Sfeer| Dak| ACC| Virtual| Dyn Audio|

€ 26.999,-

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.296 km
Deuren 5
Kenteken S-326-GV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Sfeer| Dak| ACC| Virtual| Dyn Audio|


€ 26.999,-

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.296 km
Deuren 5
Kenteken S-326-GV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Tw, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Superieure techniek, innovatie van de bovenste plank en ongekende topprestaties: dat is wat je van een Duitse auto mag verwachten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze uitvoering is de Golf voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Deze Volkswagen Golf is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie