Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline DSG Automaat Executive | Navigatie | Carplay | DAB
€ 15.945,-
Bouwjaar | 23-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RB-989-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RB-989-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf v. Mourik Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franciscusdreef 10 |
Postcode | 3565 AB |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2611122 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanmourik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
- Wettelijke garantie (non-conformiteit)
- Auto schoon geleverd (wasstraat/stofzuiger)
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
- Basis Afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- APK minimaal 1 jaar geldig
- Tenaamstelling voertuig
- 6 maanden / 7.500 km vrij van onderhoud
- 12 maanden Bovag garantie
- Auto professioneel gereinigd (binnen/buiten)
- Bovag 40-puntencheck
- Vloeistoffen/banden controle/aanvullen
- Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden
- € 25,- brandstof of volle accu
- Kosten tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Kijk maar eens naar deze Volkswagen Golf uit 2017 met zijn kilometerstand van 99089. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische aircondi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.