Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Pano Leder DCC Virtual Dyna ACC
n.o.t.k.
Bouwjaar | 10-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.854 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.854 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autospot |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonnebaan 20A |
Postcode | 3542 EE |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | deautospot.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1442 cm
Wielbasis: 2.626 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Facelift Model 2017 Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 230 Pk DSG Full Option 56Dkm Indium Grijs Metallic 05-2017 Dealer Onderhouden Opties: Panoramadak Interieur Leder Vienna Sportstoelen Dynaudio Geluidsinstallatie Navigatiesysteem Pro Achteruitrijcamera ACC Adaptive Cruise Control Lane Assist Front Assist Dodehoek Assistent Blind Spot DCC Dynamic Chassis Control (verstelbare schokdempers) Keyless Go/Start Spiegels Elektrisch Inklapbaar Xenon Full Led Koplampen Getint Glas Achter Dynamische Achterlichten (zandlopers) Automatisch Inparkeerhulp Park Pilot Parkeer Assistent Parkeer Sensoren V+A Zwarte Hemel Privacy Glass Bluetooth Elektrische Ramen Climate Control 2 Zone Stoelverwarming Led Interieur Verlichting Virtual Cockpit Radio DAB Apple Carplay Spoorverbreders 19 Inch Originele Brescia Velgen
Auto verkeert in nieuwstaat, Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Ingekocht bij de Volkswagen Dealer, Afkomstig van 1e eigenaar, Geen schade verleden, Alle keuringen toegestaan, Laatste beurt gehad op 30-06-2022 54626 km bij Volkswagen.
Financiering en inruil mogelijk.
Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.
Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Utrecht . Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.
Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.
Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.