vorige 114 van 2.600 volgende

Volkswagen Golf TSI Comfortline | Navigatie

€ 12.995,-

Bouwjaar 06-12-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.728 km
Deuren 5
Kenteken KV-999-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf TSI Comfortline | Navigatie


€ 12.995,-

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.728 km
Deuren 5
Kenteken KV-999-D Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis de Poort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Europaweg 2
Postcode 3931 NJ
Plaats Woudenberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2472791 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisdepoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze auto wordt geleverd met 12 maanden garantie, een onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK.

Hoe je het ook wend of keert: in Duitsland weten ze hoe je topkwaliteit auto?s bouwt. Ontwerp, prestaties, comfort en veiligheid: allemaal van even hoog niveau. Ook deze Volkswagen Golf. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een ommetje of een lange trip? De comfortstoelen zorgen elke keer voor een goede zithouding! Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

In deze auto beschikt u natuurlijk over een full map navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Deze Volkswagen is voorzien van verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Met het bijgeleverde t

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie