Volkswagen Golf GTI 1.8-5V TurboZWAAR GETUNEDKANONVol Opties
€ 3.499,-
Bouwjaar | 29-09-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.830 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 96-GD-NV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.830 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 96-GD-NV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Demi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwaaikom 39 |
Postcode | 3812 PS |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4612454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4257 x 1735 x 1457 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.206 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.306 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Volkswagen Golf 4 GTI.
Kanon van een wagen technisch veel aanpassingen.
Inlaat systeem.
Uitlaat systeem
Ecu
Koni onderstel hoogte en hardheid instelbaar
Ect
Turbo druk meter in de wagen.
Auto is bloed snel.
Rijk in opties.
Schuifdak werkt zonder problemen.
Lak nog fris interieur heeft de standaard plekjes.
Rijdt schakeld perfect.
Onze voertuigen worden altijd
Kosteloos afgeleverd met:
Nieuwe APK
Van binnen en buiten intensief gereinigd
Vloeistoffen volledig bijgevuld
verlichting volledig gecontroleerd
Zodat we u veilig de weg op kunnen sturen. Wij berekenen geen afleveringskosten!
Wij zijn te bereiken op ?0334612454? of u kunt ook altijd mailen naar Demi_D@hotmail.nl
!Alle inruil mogelijk!
overschrijven mogelijk ma t/m zat van 9:00 tot 21:30
de koffie staat bij ons altijd voor iedereen klaar
ons adres:
Zwaaikom 39 3812 PS amersfoort
bellen voor aankomst aanbevolen wegens snel wisselend voorraad. ?0334612454?
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.