Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 Elektrische Ramen Licht Metalen Velgen Radio Cd
€ 1.975,-
Bouwjaar | 19-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.359 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-ZP-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.359 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-ZP-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Tewes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Binnenveld 7 |
Postcode | 5763 BT |
Plaats | Milheeze |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50522237 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-tewes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
LET OP LET OP LET OP
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's en caravans te halen.
Dit betreft een origineel Duits geleverde auto die in 2008 naar Nederland is gekomen.
deze auto is voorzien van een hand bediend cabrio dak, stuurbekrachtiging, elektrische ramen voor, licht metalen velgen.
apk tot 22-04-2025
Voor meer informatie kunt u bellen naar 0650522237.
DEZE AUTO STAAT OP HET VOLGENDE ADRES BINNENVELD 7 MILHEEZE (DEURNE)
= Bedrijfsinformatie =
Handelsonderneming Tewes is gevestigd in milheeze.
Wij zijn alleen geopend op afspraak omdat wij veel onderweg zijn, u kunt een afspraak maken door te mailen naar auto-tewes@ziggo.nl of via whatsapp op 0650522237 natuurlijk mag u ook altijd Bellen naar 0650522237.
M.v.g Handelsonderneming Tewes
www.auto-tewes.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.