Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline | Automaat |Navi

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.624 km
Deuren 5
Kenteken 54-NTH-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline | Automaat |Navi


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 269.624 km
Deuren 5
Kenteken 54-NTH-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam R. Oldenburg Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Binnenweg 63
Postcode 3634 AE
Plaats Loenersloot
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 295414 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oldenburgautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.326 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

De versnellingbak is recent nog gedaan incl nieuwe koppeling , kosten 4200,-

Alle technologie in de Volkswagen Golf Variant is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Het audiosysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Ons WHATSAPP Nummer is : 0653303705

Met vriendelijke groet,

Team Oldenburg auto's

Alle auto's hebben een NAP-CERTIFICAAT, dus GEGARANDEERDE kilometers! Inruil, financiering en garantie is mogelijk. Ook voor startende ondernemers zijn er qua financiering veel mogelijkheden, ook al bent u net een maand begonnen!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie