Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline ACC Camera Trekhaak
€ 16.995,-
Bouwjaar | 08-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-048-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-048-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar aan Huis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17O |
Postcode | 3641 RP |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaraanhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Tw, antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 10.001 - 20.000 euro (€ 700 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 10.001 - 20.000 euro vraagprijs.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Deze auto wil maar een ding: rijden. Dat ziet u aan zijn sportieve uiterlijk. Deze Volkswagen Golf straalt kwaliteit en klasse uit en belooft u puur rijplezier. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.