Volkswagen Golf 1.0 TSI R-Line / 110pk / Apple Carplay / Ergo Stoelen /

€ 15.450,-

Bouwjaar 29-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.391 km
Deuren 5
Kenteken RT-683-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI R-Line / 110pk / Apple Carplay / Ergo Stoelen /


€ 15.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.391 km
Deuren 5
Kenteken RT-683-B Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MVI Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Willeskop 139B
Postcode 3421 GV
Plaats Oudewater
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 215023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mvi-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 3 maanden vervalt, Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto
- Extra zekerheid (€ 500 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Halve tank brandstof, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt, Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Vrijwaring eventuele inruilauto
- Premium (Bovag) (€ 950 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Algehele technische controle van de auto, Gecontroleerde km. stand, Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 9 maanden vervalt, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Reiniging in- & exterieur, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen check & bijvullen, Volle tank brandstof, Vrijwaring eventuele inruilauto

Prachtige Volkswagen Golf

Dit mooie exemplaar is perfect onderhouden. Het interieur nadert nieuwstaat. De auto kent geen rokers. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 127.391 kilometer. De motor is bij deze beurt voorzien van verse olie. De komende tijd kunt u dus zorgeloos rijden in een perfect uitgevoerde Volkswagen Golf in de prachtige kleur blauw.

Inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

We maken graag tijd voor je vrij. Hoewel we bijna altijd aanwezig zijn, kun je het beste een afspraak met ons maken. Bel of app ons voor een afspraak.

Hartelijke groet,
Martijn van Ieperen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie